هیأت تکواندو شهرستان اصفهان

*** به وبلاک هیأت تکواندو شهرستان اصفهان خوش آمدید ***

هیأت تکواندو شهرستان اصفهان

*** به وبلاک هیأت تکواندو شهرستان اصفهان خوش آمدید ***

برگزاری نکوداشت روز تکواندو اصفهان

دوشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۸ ب.ظ

مراسم روز نکوداشت اصفهان ( 9 آذر ) برگزار و از تعدادی از مدال آوران این رشته تجلیل به عمل آمد.  

هتل آسمان اصفهان روز دوشنبه بمناسبت روز تکواندو استان اصفهان، شاهد گردهمایی با شکوهی بود که در آن تعداد زیادی اساتید و پیشکسوتان بزرگوار تکواندو و قهرمانان این رشته حضور داشتند. مراسمی که در آن از مدال آوران و افتخارآفرینان جهانی و آسیایی تقدیر به عمل آمد و به پاس زحمات ایشان هدایا و لوح هایی به رسم یاد بود  تقدیم شان شد.
در ابتدای مراسم زهرا رفیعی نایب رییس هیأت تکواندو استان به مدعوین و میهمانان خیر مقدم گفته و توضیحاتی را بیان داشتند. سپس آقای اکبر سعیدی زاده، دبیر هیأت تکواندو استان به ارائه گزارشی از عملکرد هیأت در 5 ماه گذشته پرداخت. وی برگزاری منظم لیگ کیوروگی و پومسه استان و همکاری تنگاتنگ با شهرداری اصفهان را از دستاوردهای این چندماهه برشمرد و خبر تورنمنت بین المللی خواهرخوانده های اصفهان در سال 95  را رسانه ای کرد.

داستان «یکی بود، یکی نبود» تکواندوی اصفهان
 آقای دکتر محمد احسنی فروز، دبیر فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران دقایقی را به صحبت درباره تکواندو اصفهان، جایگاه آن در کشور و انتظاراتی که از تکواندو اصفهان هست، اختصاص دادند و خاطر نشان ساختند که با روی کار آمدن آقای رستم شیرازی و وجود اساتید بزرگ تکواندو در اصفهان و قهرمانان نامی از این پس شاهد شکوه تکواندو اصفهان در تمامی عرصه های کیوروگی و پومسه باشیم. وی در سخنانی خواستار همدلی بین جامعه تکواندو اصفهان شدند و تأکید کردند: تکواندو اصفهان برای رسیدن به منزل مقصود نیاز به همدلی و همکاری بین همه اساتید و تکواندوکاران و متولیان این رشته در استان دارد، زیرا این رشته متعلق به شخص نیست و به تمام افراد جامعه تکواندو اختصاص دارد. این رسم بد که در تکواندوی اصفهان شکل گرفته که برخی میگویند اگر عده باشند ما نیستیم، وضعیت خوبی نیست و همه باید درکنار هم فعالیت داشته باشند. نه اینکه همانند داستان «یکی بود ، یکی نبود» عمل کنند.
مدیریت با پول هنر یا بی هنری؟!

یکی دیگر از سخنرانان روز نکوداشت تکواندو اصفهان  آقای دکتر رستم شیرازی، رئیس هیأت تکواندو اصفهان بودند که از تمام افرادی که برای تکواندو اصفهان تلاش میکنند تشکر کرد و مشکلات هیأت و علی الخصوص کمبود بودجه سخن به میان آورد و  با توجه به پرداخت بخشی از بدهی های گذشته هیأت تأکید کردند هنر در این نیست که پول و بودجه را بدهند تا مدیریت کنیم،  مدیریت با پول هنر نیست.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان جناب آقای دکتر سلطان حسینی  آخرین سخنران این مراسم بود.وی ضمن تشکر از زحمات مسئولین هیأت تکواندو اصفهان و اظهار خوشحالی از وجود قهرمانان نامی در تکوانواصفهان، کمبود های مالی را از دغدغه های ورزش اصفهان برشمردند و حمایت سازمان ها و شرکت های بزرگ را خواستار شدند. مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان همچنین افزود: تکواندو اصفهان قهرمانان نامی و بزرگی چون: علیرضا نصر آزادانی، سجاد مردانی، حسین بهشتی و رضا نادریان دارد و رشته ایست گسترده، اما همین گستردگی  تشدد آراء را بوجود آورده  و موجب ضربه زدن به هیأت شده است. و لازم است با کنار گذاشتن اختلاف نظرها بنیان خانواده تکواندو اصفهان تحت تأثیر قرار نگیرد و در راه اعتلای این رشته گام برداریم.
سرکار خانم اخوان، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، آقای زیبایی، رئیس اداره ورزش شهرستان اصفهان، سرهنگ قاسمی، مدیر عامل باشگاه مقاومت از دیگر میهمانان این نکوداشت بودند.

 بخش پایانی مراسم  به تجلیل از پیشکسوتان و مدال آوران این رشته در سال 94 اختصاص داشت  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۹
هیأت تکواندو شهرستان اصفهان