هیأت تکواندو شهرستان اصفهان

*** به وبلاک هیأت تکواندو شهرستان اصفهان خوش آمدید ***

هیأت تکواندو شهرستان اصفهان

*** به وبلاک هیأت تکواندو شهرستان اصفهان خوش آمدید ***

۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است


به گزارش روابط عمومی هیأت تکواندو شهرستان اصفهان مسابقه قهرمانی پوسه هیأت شهرستان اصفهان جهت انتخابی تیم لیگ استان و دسته یک کشور روز پنجشنبه مورخ 30 اردیبهشت 95 به مناسبت نیمه شعبان در 10 جدول و با 63 شرکت کننده برگزار گردید که نفرات برتر هر رده سنی به شرح زیر معرفی می گردد: 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۱۹
روابط عمومی

قابل توجه مربیان محترم شهرستان اصفهان

ضمن تبریک اعیاد شعبانیه خصوصأ میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع)،حضرت ابالفضل (ع) و حضرت امام زین العابدین (ع) و گرامیداشت روز پاسدار و جانباز اعلام میدارد به میمنت این ایام خجسته، هیأت تکواندو شهرستان اصفهان در نظر دارد از این پس به پاس تلاشهای مربیان ارجمند و برگزاری مسابقات پر شور در سطح شهرستان ، در هر دوره از مسابقات 10% از مبلغ ورودی هر شرکت کننده را طبق ضوابط زیر به مربی مربوطه عودت نماید.

1* تعداد شرکت کنندگان و معرفی شدگان در مسابقه از طرف هر مربی کمتر از 5 نفر نباشند.

2* شرکت کنندگان شارژ اطلاعات - آمار سالیانه شده باشند.

3* در زمان ثبت نام، معرفی نامه و لیست اسامی شرکت کنندگان در مسابقه بصورت کامل، همراه با ذکر نام و مشخصات مربی و مهمور به مهر ایشان باشد.

توجه:

چنانچه شرکت کنندگان در مسابقه از افراد تحت پوشش بهزیستی یا کمیته امداد حضرت امام باشند با ارائه گواهی تحت پوشش بودن 50% مبلغ ورودی به خود ایشان عودت خواهد شد.


منتظر پیشنهادات سازنده شما هستیم...

منتظر طرح های دیگر هیأت تکواندو شهرستان اصفهان باشید!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۲۴
هیأت تکواندو شهرستان اصفهان

دوشنبه 13 اردیبهشت ماه در تالار آموزش جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان کلاس CPR احیای قلبی عروقی ویژه مربیان تکواندو برگزار شد.
در این کلاس که به همت کمیته آموزش هیأت تکواندو شهرستان اصفهان برگزار شد، مربیان تکواندو زیر نظر کارشناسان جمعیت هلال احمر اصفهان در زمینه احیاء و ماساژ قلبی - تنفسی و همچنین طریقه باز کردن راه هوایی و تنفس سریع مصنوعی به صورت تئوری و عملی آموزش های لازم را دریافت کردند .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۲۲
هیأت تکواندو شهرستان اصفهان

هیأت تکواندو شهرستان اصفهان

هیأت برترسال 94 در تمامی حیطه های ورزشی در بین هیأتهای ورزشی شهرستان اصفهان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۲۳
هیأت تکواندو شهرستان اصفهان

مربیان محترم و تکواندوکاران عزیز شهرستان اصفهان
سلام علیکم
اکنون که رشحات امواج دریای بیکران الهی شامل حالمان شده و مقدراتش بر این تعلق یافته که درجهت تعمیم و تعمیق ورزش علمی-رزمی تکواندو تلاشی هرچند ناچیز نمائیم، خدای متعال را شاکریم .
نظر به اینکه امروز توفیق داشته ایم با همراهی ارزنده و کامل شما سروران ارجمند با هیأت تکواندو شهرستان اصفهان،  براساس ارزیابی انجام شده اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان ، این هیأت بعنوان هیأت برترسال 94 در تمامی حیطه های ورزشی در بین هیأتهای ورزشی شهرستان اصفهان انتخاب و مفتخر به دریافت تندیس گردد، این موفقیت ارزشمند را تبریک عرض نموده؛ و بر خود لازم می دانم به پاس همه تلاش های انجام شده از شما بزرگواران ، نایب رییس بانوان، دبیر و مسؤولین کمیته های هیأت تکواندو شهرستان اصفهان، و همچنین مسؤولین هیأت استان  تقدیر وتشکر نمایم. امید است درسایه الطاف بی دریغ الهی بتوانیم گامهای مؤثری در جهت اعتلای تکواندو اصفهان برداریم.

                                                                                         عباس یوسفی

رییس هیأت تکواندو شهرستان اصفهان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۱۵
هیأت تکواندو شهرستان اصفهان

با سلام

احتراما به استحضار می رساند هیأت تکواندو شهرستان اصفهان در نظر دارد به مناسبت نیمه شعبان  یک دوره مسابقه پومسه آقایان شهرستان اصفهان جهت پایگاه قهرمانی خود و شرکت در لیگ پومسه کشور، روز پنجشنبه مورخ 95/2/30 با  شرایط زیر در سالن شهید قورچانی برگزار  نماید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۴۹
هیأت تکواندو شهرستان اصفهان

با سلام

احتراما به استحضار می رساند هیأت تکواندو شهرستان اصفهان در نظر دارد به مناسبت نیمه شعبان  یک دوره مسابقه کیوروگی خردسالان و نونهالان دختر شهرستان اصفهان در  رده کمربند سبز روز جمعه مورخ 95/2/31 با  شرایط زیر در سالن شهید قورچانی برگزار  نماید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۴۳
هیأت تکواندو شهرستان اصفهان

کمیته آموزش هیأت تکواندو شهرستان اصفهان برگزار مینماید: 


کارگاه آموزشی CPR

احیاء قلبی-ریوی 

باهمکاری جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان


زمان: 

دوشنبه 94/2/13 ساعت 9 صبح  تا 12


مکان:  

اصفهان.  خیابان کاشانی.  بعد از بیمارستان کاشانی. جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان 


ثبت نام:

 پنجشنبه 9 و شنبه 11 اردیبهشت, دفتر هیأت تکواندو شهرستان اصفهان 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۱۱
روابط عمومی