هیأت تکواندو شهرستان اصفهان

*** به وبلاک هیأت تکواندو شهرستان اصفهان خوش آمدید ***

هیأت تکواندو شهرستان اصفهان

*** به وبلاک هیأت تکواندو شهرستان اصفهان خوش آمدید ***

               


چهارمین تمرین عمومی مربیان و تکواندوکاران، (کیوروگی) ویژه ماه مبارک رمضان ، زیر نظر مربی ارزنده استان استاد داود عبدالرضایی پنج شنبه 95/4/10 در سالن شهید قورچانی برگزار شد و مربیان و تکواندو کاران از آموزه های ایشان استفاده کردند.

               

در این تمرین عمومی دو ساعته حاضرین به تمرینهای تکنیکی و تاکتیکی پرداختند و مروری بر آموزه های خود داشتند. این کارگاه با همکاری کمیته های آموزش و فنی هیأت تکواندو شهرستان اصفهان برگزار گردید. 

هیأت تکواندو شهرستان اصفهان از مربیان و قهرمانان عزیزی که در طول ماه مبارک رمضان این هیأت را در هرچه باشکوهتر برگزار کردن این دوره های تمرینی یاری رساندند تشکر کرده و امیدوار است در گامهای بعدی هم با پشتوانه حضور مربیان و تکواندوکاران و حمایتهای آموزشی (آقایان: عبدالرضایی، سلمانی، بهشتی، و خانمها: مردانی و حسینی) و دیگر مربیان و قهرمانان ارزنده استان که قطعأ راهنمایی ها و توصیه های ایشان مارا در برگزاری این کلاسها تشویق و ترغیب نموده است، دوره های پرباری برگزارنماید.

               

جادارد از توصیه های فکری و عملی استاد رضوانی، علیرضا نصر آزادانی، استاد سعیدی زاده، سرکارخانم احمدپور ، و همچنین مدیریت سالن شهید قورچانی تشکر نماییم. 

خاطرنشان میسازد هزینه های این جلسات تمرینی از طرف هیأت تکواندو شهرستان اصفهان تأمین شده و برای اساتید و دیگر شرکت کنندگان کاملأ بصورت رایگان و صرفأ در جهت دانش افزایی و ارتقاء سطح فنی بوده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۱
هیأت تکواندو شهرستان اصفهان