هیأت تکواندو شهرستان اصفهان

*** به وبلاک هیأت تکواندو شهرستان اصفهان خوش آمدید ***

هیأت تکواندو شهرستان اصفهان

*** به وبلاک هیأت تکواندو شهرستان اصفهان خوش آمدید ***

۱۶ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است



telegram.me/tkdshesfahan

کانال هیأت تکواندو شهرستان اصفهان در تلگرام.
اخبار تکواندو اصفهان در لینک زیر منتشر میشود:

https://telegram.me/tkdshesfahan

برای عضویت در کانال هیأت تکواندو شهرستان اصفهان، پس از آپ دیت کردن تلگرام گوشی یا تبلت خود درفضای اینترنت با لینک https://telegram.me/tkdshesfahan وارد شده و با زدن join از این پس به راحتی اخبار تکواندو را دنبال کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۴ ، ۱۹:۰۵
هیأت تکواندو شهرستان اصفهان

هیأت تکواندو شهرستان اصفهان برگزار مینماید:

- کارگاه «تمرین با کش»

- استاژ «پومسه»

مربیان علاقه مند میتوانند جهت ثبت نام حداکثر تا پنجشنبه (7 آبان ماه) به هیأت تکواندو شهرستان اصفهان مراجعه و یا با شماره تلفن 35685299 اقدام نمایند.

هزینه ورودی ، تاریخ و محل برگزاری متعاقبأ اعلام میگردد.  کمیته آموزش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۹۴ ، ۱۱:۵۵
هیأت تکواندو شهرستان اصفهان

لیگ برتر تکواندو جوانان-بزرگسالان کشور، با حضور 9 تیم از روز پنجشنبه (7 آبانماه) در خانه تکواندو آغاز می شود و در هفته اول این رقابتها، 8 تیم رو در روی هم قرار خواهند گرفت. که در اولین مبارزه، دو تیم گیتی پسند اصفهان و دانشگاه آزاد رو در روی هم قرار می گیرند.

خاطر نشان میسازیم سرمربیگری تیم گیتی پسند اصفهان را علیرضا نصر آزادانی بر عهده دارد.در ضمن نصیر فرازنده مهر و مهران نصری کمک های ایشان می باشند. استاد مرتضی استکی هم سرپرستی تیم را بر عهده دارد. (کلیک کنید)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۹۴ ، ۱۱:۲۷
هیأت تکواندو شهرستان اصفهان

یکی از اهداف مهم برنامه های تربیت بدنی, بهبود وضعیت بدنی افراد جامعه در سنین مختلف از طریق تمرین است تا بدین وسیله شرایط خوب مکانیکی فراهم شده و در نتیجه میزان کارایی افزایش یابد. اما نکته ای که همواره به شکل یک سوال اساسی مطرح میشود این است که وضعیت بدنی مناسب به کدام وضعیت اطلاق میشود؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۹۴ ، ۱۰:۵۸
هیأت تکواندو شهرستان اصفهان

نخستین مراسم تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان شاخص تکواندو شهرستان اصفهان

مراسم تجلیل از8 پومسه روی شاخص اصفهان صبح دیروز (جمعه 24 مهرماه) در خانه تکواندو اصفهان برگزار شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۹۴ ، ۲۳:۳۴
هیأت تکواندو شهرستان اصفهان

 

مسابقات پومسه قهرمانی استان (آقایان)، به میزبانی هیأت تکواندو شهرستان اصفهان جمعه 24 مهرماه گرامیداشت هفته تربیت بدنی  و ورزش با حضور 116 پومسه رو برگزارشد و برترین‌های هر رده سنی ورده کمربندی مشخص شدند. این مسابقات که دربخش انفرادی برگزارشد، پومسه روهای رده سنی کمتر از 12 سال، 12 تا 14 سال، 15 تا 17 سال،18 تا 30 سال ، 31 تا 40 سال ،و در رده های کمربندی (آبی و قرمز) و ( مشکی) به رقابت پرداختند.
نتایج این رقابت ها در پایان به شرح ذیل می باشد:

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۹۴ ، ۱۱:۲۴
هیأت تکواندو شهرستان اصفهان


مسابقات پومسه قهرمانی استان اصفهان (بانوان)، به میزبانی هیأت تکواندو شهرستان اصفهان پنجشنبه 23 مهرماه، گرامیداشت هفته تریت بدنی و ورزش با حضور 148 پومسه رو برگزارشد و برترین‌های هر رده سنی ورده کمربندی مشخص شدند. این مسابقات که دربخش انفرادی برگزارشد، پومسه روهای رده سنی کمتر از 12 سال، 12 تا 14 سال، 15 تا 17 سال،18 تا 30 سال ، 31 تا 40 سال ،و در رده های کمربندی: (آبی ) ، ( قرمز) و ( مشکی) به رقابت پرداختند.
مقام آوران این دوره از مسابقات به شرح زیر می باشند:
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۹۴ ، ۰۹:۳۸
هیأت تکواندو شهرستان اصفهان

اول محرم، اولین روز از ماه اندوه اهل بیت (علیهم السلام) است که در آن تمامی پیامبران و ملائکه و پیروان و دوست داران آنان محزونند. در روایتی آمده است که: «همه ساله از اول محرم تا روز عاشورا پیراهن پاره پاره ی سیدالشهداء (علیه السلام) را از عرش خدا می آویزند و اندوه،همه عالم را فرامی گیرد».

فرا رسیدن ماه خون و قیام تسلیت باد...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۴ ، ۲۱:۵۵
هیأت تکواندو شهرستان اصفهان
مسابقات کیوروگی رده کمربند آبی (پسر) شهرستان اصفهان به مناسبت دهه ولایت با معرفی نفرات برتر در خانه تکواندو اصفهان برگزار شد.

جمعه 17 مهر ماه، مسابقات کیوروگی ردة کمربند آبی (پسر) شهرستان اصفهان در دو ردة سنی خردسالان و نونهالان در سالن شهید قورچانی برگزار گردید. شرکت کنندگان خردسالان 112 نفر و  ردة سنی نونهالان 54 در اوزان مختلف به رقابت پرداختند.به نقل از روابط عمومی هیات تکواندو شهرستان اصفهان؛ تکواندو کاران مشتاق به شرکت در این دوره از مسابقات به اتفاق خانواده های خود در سالن مسابقات حضور یافتند که این از شوق و شور علاقه مندان تکواندو حکایت دارد؛ و جا دارد از زحمات اساتید بزگوار و پیشکسوتان تشکر فراوان به عمل آورده و همچنین به مقام آوران و خانواده های محترمشان تبریک عرض نماییم.

در پایان این رقابتها برترین های هر رده‌ سنی بدین شرح معرفی شدند:
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مهر ۹۴ ، ۰۷:۰۳
هیأت تکواندو شهرستان اصفهان


مسابقات خردسالان-نونهالان (دختر) شهرستان اصفهان در ردة کمربند سبز در مورخ 16مهرماه، به مناسبت دهه ولایت و  با حضور 35 نفرتکواندوکار نونهال و 48 نفر خردسال در سالن شهید قورچانی برگزار گردید.
ضمن تقدیر و تشکر از اساتید بزرگوار و دست اندرکاران برگزاری و همچنین عرض تبریک و خسته نباشید خدمت مقام آوران، نفرات اول تا سوم این دوره از مسابقات بدین شرح مشخص شدند:
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مهر ۹۴ ، ۲۲:۱۱
هیأت تکواندو شهرستان اصفهان