هیأت تکواندو شهرستان اصفهان

*** به وبلاک هیأت تکواندو شهرستان اصفهان خوش آمدید ***

هیأت تکواندو شهرستان اصفهان

*** به وبلاک هیأت تکواندو شهرستان اصفهان خوش آمدید ***

تجلیل از پومسه روهای شاخص اصفهان

شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۴ ب.ظ

نخستین مراسم تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان شاخص تکواندو شهرستان اصفهان

مراسم تجلیل از8 پومسه روی شاخص اصفهان صبح دیروز (جمعه 24 مهرماه) در خانه تکواندو اصفهان برگزار شد.

در این مراسم؛ که در حاشیه مسابقات قهرمانی پومسه استان که به میزبانی شهرستان اصفهان برگزار شده بود،دکتر فرهاد رستم شیرازی رییس هیأت تکواندو استان اصفهان ، اکبر سعیدی زاده دبیر هیأت تکواندو استان اصفهان ، عباس یوسفی رییس هیأت تکواندو شهرستان اصفهان، جمعی از پیشکسوتان ، داوران ، قهرمانان تکواندو ، وجمعی از تکواندوکاران و  خانواده های ایشان، حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم و پس از سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، تلاوت قرآن کریم عباس یوسفی رییس هیأت تکواندو شهرستان اصفهان  ضمن خوش آمد گویی به حاضرین اظهار داشت: «واقعیت این است که ما به لطف و نگاه اساتید، پیشکسوتان و قهرمانان نیاز داریم و حضور ایشان در تمامی عرصه های تکواندو اصفهان انرژی‌بخش است. این اولین مراسم هیأت تکواندو شهرستان اصفهان است که برای قهرمانان تکواندو شهر اصفهان برگزارمیکنیم و امیدوارم آینده نیز بتوانیم این مراسم را، هم برای قهرمانان و هم برای پیشکسوتان و خادمین تکواندو اصفهان برگزار کنیم. ان‌شاءالله مورد عنایت حق تعالی قرار بگیریم.»

در ادامه این مراسم، دکتر فرهاد رستم شیرازی رییس هیأت تکواندو استان اصفهان  دقایقی را برای حضار صحبت کردند،و قهرمانان را الگوی تمامی تکواندوکاران معرفی کردند ، و خاطرنشان ساختند که یکی از رسالتهای تکواندو اصفهان توجه به قهرمانان و قهرمان پروری با توجه به پتانسیل های بالای قهرمانان اصفهانیست.



در پایان این مراسم از استاد اکبر سعیدی زاده بخاطر زحماتی که در مدتی که مسئولیت هیأت تکواندو شهرستان اصفهان را بر عهده داشتند تجلیل و قدردانی بعمل آمد.
«استاد مرتضی استکی، محمدتقی حاتمی، علی سلمانی، حسین بهشتی، میلاد یعقوبی، منصور امامیان فر، محمدجواد خیری و حمیدرضا حاتمی 8 پومسه روی شاخص شهر اصفهان» در اولین مراسم تجلیل و قدردانی از پیشکسوتان و قهرمانان تکواندو شهرستان اصفهان بودند.
اجرای این مراسم برعهده " سهیل ساعتچیان"  از مجریان توانمند صدا و سیمای مرکز اصفهان بود..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۵
هیأت تکواندو شهرستان اصفهان