هیأت تکواندو شهرستان اصفهان

*** به وبلاک هیأت تکواندو شهرستان اصفهان خوش آمدید ***

هیأت تکواندو شهرستان اصفهان

*** به وبلاک هیأت تکواندو شهرستان اصفهان خوش آمدید ***

شعار نیست ، با عمل نشان می دهیم

چهارشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۵۹ ب.ظ

قدم اول بستر سازی ، قدم دوم پیشرفت برای رسیدن به موفقیت




با تشکر فراوان از رئیس هیأت تکواندو شهرستان اصفهان استاد یوسفی که از زمان انتصاب خود بعنوان رییس هیأت شهرستان توانسته اند با جذب اسپانسر و حامی اقدام به خرید تجهیزات مختلفی برای هیأت شهرستان اصفهان نمایند.
که از جمله تجهیزات شاخص و قابل توجه می توان به خرید یک دستگاه لپ تاپ ( حدودا 1.5 میلیون تومان ) ، دو دستگاه سیستم الکترونیکی مسابقات ( حدودا 17 میلیون تومان ) و یک تخته تشک 100 متری ( حدودا 3.5 میلیون تومان ) اشاره کرد، که جادارد از حامیان مالی هیأت تشکر نماییم.

لازم به ذکر است با توجه به نامگذاری لیگ سال 94 هیأت استان اصفهان به نام جام وحدت ، هیأت شهرستان با در اختیار قرار دادن  سیستم و تجهیزات داوری الکترونیکی خود به هیأت استان ، توانست در جهت این نام گذاری قدمی عملی برداشته و نمایان کننده این نکته باشد که جام وحدت صرفا شعار نیست.

در انتها از تلاش های استاد سعیدی زاده خزانه دار هیأت شهرستان و دبیر هیأت تکواندو استان کمال تشکر را داریم چرا که چه در زمان ریاست خود و چه اکنون ، درخصوص خرید تجهیزات کنونی هیأت شهرستان را همواره مورد حمایت قرار داده اند .

از دیگر تلاش های هیأت شهرستان اصفهان در زمینه بستر سازی می توان به تشکیل پایگاه های قهرمانی، حمایت از تیم پومسه شهرستان و
تقدیر از قهرمانان تکواندو اصفهان در مواقع مختلف اشاره کرد که نمایان گر افق های بلند این هیأت برای برداشتن گامهای بعدی  ( پیشرفت برای رسیدن به موفقیت ) می باشد .

روابط عمومی هیأت تکواندو شهرستان اصفهان
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۵
روابط عمومی