هیأت تکواندو شهرستان اصفهان

*** به وبلاک هیأت تکواندو شهرستان اصفهان خوش آمدید ***

هیأت تکواندو شهرستان اصفهان

*** به وبلاک هیأت تکواندو شهرستان اصفهان خوش آمدید ***

گردهمایی رؤسا و نواب رییس بانوان هیأتهای تکواندو شهرستانهای استان اصفهان عصر 4شنبه 11 شهریور در تالار افتخارات سرای ورزشکاران ورزشگاه تختی برگزار شد.

در این گردهمایی که آقای دکتر فرهاد رستم شیرازی رییس هیأت تکواندو استان و تعدادی از پیشکسوتان و کادر اجرایی هیأت، همراه با رؤسا و نواب رییس بانوان هیأتهای تکواندو شهرستانهای استان حضور داشتند، پس از تلاوت قرآن و سرود جمهوری اسلامی ایران ابتدا استاد اکبر سعیدی زاده دبیر هیأت استان ضمن خوش آمدگویی به مدعوین،گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در این دو ماه اخیر، تیم های اعزامی به مسابقات و ثبت نام لیگ استان را ارائه کردند. سپس سرکار خانم رفیعی نایب رییس هیأت استان هم به برخی از فعالیت های انجام شده در بخش بانوان اشاره کردند و گزیده ای از برنامه های آتی حوزه بانوان را بیان داشتند.

همچنین دو نفر از بزرگان تکواندو اصفهان ؛ استاد رضوانی و سپس استاد استکی مواردی از فعالیت های مثبت صورت گرفته پس از انتخابات را خاطرنشان ساخته و این برهه از زمان را فرصتی برای همکاری همه جانبه تمامی اساتید و دلسوزان تکواندو دانسته و رسالت خود و تمامی تکواندوکاران در رساندن تکواندو اصفهان به جایگاه واقعی خود قلمداد کردند. درضمن استاد رضوانی از همکاری اساتید و تکواندوکاران در دوران سرپرستی ایشان بر هیأت استان تشکر کرده و بر لزوم همدلی و همزبانی همگان تأکید کردند.

در ادامه این گردهمایی، نوبت به رؤسا و نواب رییس بانوان هیأتهای تکواندو شهرستانهای استان رسید که ضمن تبریک انتخاب شایسته جناب آقای دکتر رستم شیرازی به ریاست هیأت استان، ایشان به ارائه گزارشی از حوزه شهرستان خود و بیان نیازها و نقاط قوت و ضعف آن هیأت متبوع پرداختند.

درحالی که 1/5 ساعت از جلسه گذشت و پس از پذیرایی میهمانان، نوبت به آقای دکتر فرهاد رستم شیرازی رییس هیأت تکواندو استان رسید. ایشان ضمن تشکر از حسن اعتماد مجمع جهت انتخاب ایشان برای یک دوره 4ساله، به تبیین افق برنامه های خود پرداختند و این دوره را فرصتی برای بالندگی و و شکوفایی مجدد تکواندو اصفهان برشمردند.

وی توکل بر خدا و تکیه بر رأی اتاق فکر هیأت و دیدگاه پیشکسوتان ، اعتماد به انرژی و توانمندی های جوانان و صاحبان افکار سلیم را اصل کار خود بیان داشته و ضمن دعوت به همدلی و همکاری همه جانبه اساتید و مربیان و تکواندوکاران، غیبت، تهمت و سیاه نمایی به هرکس از گذشته و حال را جزو رفتاری ناثواب و دور از فتوت و جوانمردی و روح تکواندو برشمردند و احترام به پیشکسوتان را علاوه بر اینکه جزو آموزه های اسلامیست بر خود و دیگران امری لازم دانستند.

درپایان ضمن تشکر از حضار جهت شادی روح مطهر شهدا و درگذشته گان خانواده بزرگ تکواندو استان اصفهان، فاتحه و صلواتی قرائت شد...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۳
هیأت تکواندو شهرستان اصفهان