هیأت تکواندو شهرستان اصفهان

*** به وبلاک هیأت تکواندو شهرستان اصفهان خوش آمدید ***

هیأت تکواندو شهرستان اصفهان

*** به وبلاک هیأت تکواندو شهرستان اصفهان خوش آمدید ***

تقابل گیتی پسند با سه تیم اول رده بندی لیگ برتر

چهارشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۳:۱۶ ب.ظ


هفته پنجم و ششم لیگ برتر تکواندوی مردان، با برگزاری 8 مبارزه و همچنین پیگیری یک مبارزه معوقه از هفته سوم، روز پنجشنبه (26 آذرماه) در خانه تکواندو برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هفته پنجم و ششم از مرحله رفت چهاردهمین دوره لیگ برتر تکواندوی مردان (جام خلیج فارس)، یادواره پانصد شهید تکواندو کشور، با حضور 182 تکواندوکار در قالب 9 تیم شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد، گیتی پسند اصفهان، لوازم خانگی کن، پاس قوامین، یاسین پیشرو قم، سونیا، هیات تکواندو قزوین و شهدای ساری روز پنجشنبه (26 آذرماه) با انجام 8 مبارزه تیمی آغاز می‌شود.

در هفته پنجم این مسابقات، یاسین پیشرو قم که به لطف پیروزی‌های هفته گذشته، به رده دوم جدول رده بندی نقل مکان کرد، رو در روی تیم گیتی پسند اصفهان قرار می‌گیرد که از سه مبارزه خود یک برد، یک تساوی و یک باخت را بدست آورده و هم اکنون در رده ششم است. در ادامه، سونیای رده هشتمی باید با دانشگاه آزاد رده هفتمی پیکار کند که البته دانشگاه آزاد به دلیل لغو مبارزاتش در این چند هفته تنها یک مبارزه را در لیگ انجام داده است که همان یک مبارزه را هم برده است.

هیات تکواندو قزوین که از 4 مبارزه خود بدون امتیاز بوده است باید با پاس قوامین صدرنشین رقابت کند و شهدای ساری که با حضور در رده چهارم جایگاه خوبی در اختیار دارد و از 2 مبارزه، یک برد و یک تساوی داشته است باید با شهرداری ورامین پیکار کند که از دو مبارزه برگزار شده‌اش 2 پیروزی را دشت کرده است. لوازم خانگی کن در این هفته استراحت خواهد داشت.

اما در هفته ششم این دوره از رقابت‌ها، گیتی پسند اصفهان باید با پاس قوامین مبارزه کند. سونیا به مصاف شهدای ساری می‌رود، هیات تکواندو استان قزوین رو در روی لوازم خانگی کن قرار می‌گیرد و دانشگاه آزاد با یاسین پیشرو قم پیکار می‌کند. شهرداری ورامین هم در این هفته با قرعه استراحت رو به رو است.

از سه دیدار معوقه لیگ برتر تکواندو نیز مبارزه دو تیم شهرداری ورامین و گیتی پسند اصفهان از هفته سوم، در همین روز انجام می‌شود و مبارزه معوقه دانشگاه آزاد با شهدای ساری از هفته سوم و دانشگاه آزاد با شهرداری ورامین از هفته چهارم، 2 دی ماه برگزار خواهد شد.

در پایان هفته چهارم این دوره از مسابقات، پاس قوامین با 2 برد، یک تساوی و کسب 7 امتیاز از 3 مبارزه در صدرجدول قرار دارد، یاسین پیشرو قم با 2 برد، یک باخت و کسب 6 امتیاز و تفاضل 10 از 3 مبارزه در رده دوم است و شهرداری وارمین از دو مبارزه‌ای که داشته است با 2 پیروزی، 6 امتیاز بدست آورده و به دلیل تفاضل 6 در جایگاه سوم جدول رده‌بندی جای دارد.

تیم شهدای ساری با یک برد و یک باخت از دو بازی و کسب 4 امتیاز و تفاضل 4، چهارم است، لوازم خانگی کن از 4 مبارزه با یک برد، یک تساوی و دو باخت و کسب 4 امتیاز و تفاضل منفی دو در رده پنجم قرار دارد، گیتی پسند اصفهان با یک برد، یک تساوی و یک باخت و 4 امتیاز در جایگاه ششم است. دانشگاه آزاد با یک بازی و یک برد با 3 امتیاز هفتم، سونیا با یک برد از 4 بازی و 3 امتیاز هشتم و هیات تکواندو استان قزوین با 4 باخت از 4 مبارزه و بدون امتیاز هشتم است.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۵
روابط عمومی