هیأت تکواندو شهرستان اصفهان

*** به وبلاک هیأت تکواندو شهرستان اصفهان خوش آمدید ***

هیأت تکواندو شهرستان اصفهان

*** به وبلاک هیأت تکواندو شهرستان اصفهان خوش آمدید ***

علیرضا نصر آزادانی می‌گوید دلیلی ندارد به عملکرد خوب تیم ملی تکواندو در جام جهانی انتقاد کنیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، ملی پوش سابق تکواندو در گفت و گو با خبرنگار ورزشی دانشجویان ایران(ایسنا) در خصوص کسب سه سهمیه المپیک توسط تکواندوکاران اظهار کرد: با شرایط نحوه توزیع سهمیه المپیک، کسب سه سهمیه کار بزرگی است و بدشانسی باعث شد که سهمیه چهارم را از دست دهیم. مصدومیت بهنام اسبقی او را از میادین دور کرد وگرنه اسبقی لایق رسیدن به سهمیه بود. با پتانسیلی که تکواندوکاران دارند می توانیم سه مدال خوشرنگ کسب کنیم.

وی با بیان این که دلیلی بر انتقاد به عملکرد تیم ملی در جام جهانی وجود ندارد، افزود: من نمی‌دانم چرا باید از نتایج تیم ملی انتقاد شود. در جام جهانی ما با تیم دوم، نایب قهرمان شدیم که نتیجه بسیار خوبی است. ایران نفرات المپیکی خود را در اختیار نداشت و به جوان ها میدان داده شد. چرا سال گذشته که سوم شدیم این انتقادها و مصاحبه‌ها وجود نداشت؟ شکست برابر آذربایجان در مرحله فینال آنقدر مهم نیست. چون اسم مهماندوست (سرمربی سابق تیم ملی) وسط آمد و او بهترین مربی رقابتها شد این حساسیت ها به وجود آمده است. دامن زدن به اتفاقات نیز کار درستی نیست.

نصرآزادانی همچنین گفت: تیم ما در جام جهانی با تیم جوان و کم تجربه به میدان رفت. حتی سعید رجبی تجربه حضور در تیم ملی را نداشت. نباید فراموش کنیم که با این تیم جوان نایب قهرمان شدیم. نباید عملکرد خوب بازیکنان را زیر تیغ انتقاد قرار داد. مگر مقام نایب قهرمانی کم است؟ در فینال تیم ایران از جمهوری آذربایجان ابتدا عقب افتاد که در مسابقات تیمی جبران کردن امتیازات سخت است. به این هم باید توجه شود که ما در مرحله گروهی جمهوری آذربایجان را شکست دادیم.

دارنده مدال طلای جهان با اشاره به این که از کادر فنی باید حمایت شود گفت: نتایج جام جهانی در آن حد مهم نیست که بخواهیم توجه زیاد به آن داشته باشیم. مهمترین رویداد المپیک است که برای ورزش کشور در اولویت قرار دارد. کادر فنی زحمات زیادی در این دو سال کشیده است و فراموش نکنیم که این تیم قهرمانی جهان و آسیا را با این کادر فنی به ارمغان آورده است. باید از کادر و بازیکنان حمایت شود و انتقادی بر آنها وارد نیست.

نصر آزادانی در پایان خاطر نشان کرد: تنها چند ماه تا المپیک وقت باقی است و باید حمایت لازم را از ورزشکاران المپیکی داشته باشیم. امیدوارم بهترین نتیجه ممکن در المپیک برای تکواندوکاران رقم بخورد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۵
روابط عمومی