هیأت تکواندو شهرستان اصفهان

*** به وبلاک هیأت تکواندو شهرستان اصفهان خوش آمدید ***

هیأت تکواندو شهرستان اصفهان

*** به وبلاک هیأت تکواندو شهرستان اصفهان خوش آمدید ***

مراسم معارفه کادر هیأت تکواندو شهرستان اصفهان

يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۲۱ ب.ظ

شنبه 28شهریور طی مراسمی در سالن افتخارات سرای ورزشکاران، احکام نایب رییس، دبیر و مسؤولین کمیته های هیأت تکواندو شهرستان اصفهان به ایشان ارائه شد. تلاوت آیاتی چند ازکلام الله مجید و طنین دلنشین سرود جمهوری اسلامی ایران زینت افزای جلسه بود.

در این مراسم که آقای زیبایی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان و اعضای هیأت رییسه هیأت تکواندو شهرستان اصفهان حضور داشتند ، ابتدا آقای زیبایی ضمن تشکر از مسؤولین هیأت بخاطر تشکیل این جلسه، این دوره از فعالیت هیأت را دوره ای خوب و پویا برشمردند چرا که مسؤولین کمیته ها اکثرا نیروهای جوان، با انگیزه و پر انرژی، همراه با مدارک تحصیلی بالا هستند. وی توجه به پیشکسوتان و پتانسیل بالای تکواندو اصفهان راخاطرنشان ساخته و ابراز امیدوای کردند هیأت تکواندو شهرستان اصفهان بتواند با تکیه بر قابلیت های خود بازویی قوی برای ورزش شهرستان و تکواندو استان باشد.

در ادامه استاد رضوانی ضمن تبریک به مسؤولین کمیته ها، رعایت اخلاق اسلامی در برخورد با مربیان و تکواندو کاران را یادآور شدند و همدلی بین کادر را در قوام آن گوشزد کردند. استاد سعیدی زاده رییس سابق هیأت شهرستان اصفهان و خزانه دار کنونی هم گزارشی از وضعیت مالی هیأت ارائه دادند و برای آقای یوسفی و کادر هیأت در این دوره جدید آرزوی موفقیت کردند.


در دقایق پایانی جلسه آقای عباس یوسفی رییس هیأت تکواندو شهرستان اصفهان به معرفی نایب رییس، دبیر و تک تک مسؤولین کمیته ها ، درجه کمربند، درجه مربیگری ، داوری و مدرک تحصیلی ایشان پرداخت و ابلاغ مسؤولیت و شرح وظایف ایشان توسط آقای زیبایی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان و اعضای هیأت رییسه هیأت تکواندو شهرستان اصفهان (اساتید: رضوانی، استکی، معینی، جدیری و سعیدی زاده) تقدیمشان شد تا از این پس شاهد تلاش شبانه روزی این آقایان و خانمها در هیأت شهرستان باشیم. ان شاءالله...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۹
هیأت تکواندو شهرستان اصفهان