هیأت تکواندو شهرستان اصفهان

*** به وبلاک هیأت تکواندو شهرستان اصفهان خوش آمدید ***

هیأت تکواندو شهرستان اصفهان

*** به وبلاک هیأت تکواندو شهرستان اصفهان خوش آمدید ***

هنوز بخشی از بودجه سال قبل را دریافت نکرده‌ایم

چهارشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۳۸ ق.ظ

 پولادگر: آقایان زمان درو محصول رسیده، کمک نکنید هرچه کاشته‌ایم هدر خواهد رفت!



رییس فدراسیون تکواندو گفت: علی‌رغم دستور رییس جمهور هنوز انتظار فدراسیون‌های المپیکی در تنها چهارماه تا آغاز بازیهای المپیک ریو برآورده نشده است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سیدمحمد پولادگر در گفتگو با «نسیم آنلاین»، در خصوص مشکلات مالی فدراسیون‌های المپیکی اظهار داشت: درحالیکه تنها 134 روز تا مبارزات تکواندو در بازیهای المپیک ریو باقی‌ مانده است و علی رغم جلسه‌ای که در روزهای پایانی سال با دکتر نوبخت داشتیم و همه مشکلات و حساسیت‌ این روزهای فدراسیون‌های المپیکی را برای ایشان تشریح کردیم اما متاسفانه هنوز گشایشی صورت نگرفته، ما حتی هنوز بخشی از بودجه سال قبل را هم دریافت نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: این روزها اگر حمایت نشویم در واقع بودجه و هزینه‌هایی که تاکنون صورت گرفته، بی‌فایده و بی‌ثمر خواهد بود. آقایان حالا زمان درو محصول رسیده، اگر این روزها کمک نکنید، هرچه کاشته‌ایم هدر خواهد رفت.

رییس فدراسیون تکواندو در رابطه با مراسم تجلیل از قهرمانان و حواله‌های دریافتی ورزشکاران در این مراسم، اضافه کرد: حواله‌هایی که تحویل قهرمانان شده مربوط به تجلیل مسابقات سال 1393 است. ضمن اینکه با توجه به مراجعه قهرمانان، متاسفانه از آنچه که پیدا است، بودجه مربوطه توسط دولت برای وزارت ورزش و جوانان تامین نشده که این موضوع هم مشکل مضاعفی برای ما در این روزهای سخت ایجاد کرده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۸
روابط عمومی