هیأت تکواندو شهرستان اصفهان

*** به وبلاک هیأت تکواندو شهرستان اصفهان خوش آمدید ***

هیأت تکواندو شهرستان اصفهان

*** به وبلاک هیأت تکواندو شهرستان اصفهان خوش آمدید ***

اخلاقی: با بهترین مدال ها برمی گردیم

سه شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۲۳ ب.ظ

 اخلاقی: با بهترین مدال ها برمی گردیم






تیم ملی پومسه مردان ایران جهت آمادگی برای مسابقات قهرمانی آسیا که فروردین ماه در فیلیپین برگزار می شود، اردو‌های آماده‌سازی خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری می کند. احمد اخلاقی سرمربی تیم ملی پومسه کشورمان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: افراد راه یافته به اردوی تیم ملی، منتخبان لیگ برتر، دسته یک، مدال آوران مسابقات جهانی دانشجویان و قهرمانان کشوری هستند که طی یک دوره مسابقات انتخابی تیم ملی موفق شدند وارد اردو شوند. هم اکنون 16 تکواندو کار در 5 رده سنی و در بخش حرکات ابداعی تمرینات خود را پیگیری می کنند. این بازیکنان از سراسر کشور از جمله تهران، البرز، اصفهان، شیراز، گلستان و مازندران گرد هم آمده اند.

وی افزود: با وجود بازیکنان بالای 60 سال در اردو، تمام تکواندوکاران با یکدیگر تمرین می کنند. تمرینات بر اساس نتایج تست آمادگی جسمانی افراد طراحی شده است که همه بتوانند فشار اولیه را تحمل کنند و آسیب دیدگی ها به حداقل برسد. از این هفته تمرینات در نوبت صبح بدنسازی را شروع کردیم و بعد از ظهر به مسائل فنی می‌پردازیم.

اخلاقی تصریح کرد: در مسابقات آسیایی ازبکستان در سال 2014 موفق شدیم به مقام قهرمانی آسیا برسیم اما هر دوره از مسابقات شرایط خاص خود را دارد. نباید بگوییم قهرمانی برای ما است. بلکه باید نهایت تلاش خود را انجام دهیم تا بتوانیم قهرمانی در ازبکستان را این‌بار در فیلیپین تکرار کنیم و با بهترین مدال ها برگردیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۸
روابط عمومی